Terug naar overzicht

Aangepast retourenbeleid King/D-Care

Aanvulling Retourenbeleid King/D-Care (maart 2020):

 De afgelopen periode leveren we dagelijks een substantieel hoger volume aan facilitaire en medische artikelen uit dan regulier; uiteraard heeft dit betrekking op de corona-uitbraak in Nederland.

Veel klanten bestellen extra artikelen om besmetting met corona te voorkomen, te behandelen of om een extra buffer van facilitaire en medische artikelen aan te leggen. Wij proberen zo goed als mogelijk aan deze vraag te voldoen, waarbij we in nauw contact staan met onze (toe)leveranciers om extra voorraden aan te leggen en uit te leveren.

We baseren deze extra inkoop op de ingezette volumestijging én de voorspelling van het afgenomen volume de komende periode, onder andere op basis van de actuele back-orders voor zo spoedig mogelijke uitlevering in ons systeem.

Gezien deze situatie hebben we per maart 2020 (tot nader order) een aanvulling doorgevoerd op ons bestaande Retourenbeleid; alle buiten uw reguliere bestelpatroon (ijkpunt kalenderjaar 2019) gedane bestellingen, en/of alle ingezette alternatieven, kunnen niet retour worden genomen.

Nieuwsgierig naar ons assortiment? Bekijk ons aanbod op webshop.king.nl